Saturday 18 May 2013

Apabila Luka Dirasai


Aku bukan pemain puisi cinta kerana puisi romantis telah membunuh ku, membunuh jiwa ku dan yang ada hanya puisi sedih duka menemani luka dihati ini. terima kasih Cinta diatas pengalaman dan rasa ini :)

Dulu aku pernah punya cinta
Dulu aku pernah punya sayang
Namun kini tiada lagi
Perasaan yang seperti dulu
yang tinggal kini hanya kenangan lalu
yang seringkali mengusik dan menikan rasa ini

Kini tiada lagi kisah antara aku dan dia
Cintaku itu telah musnah sudah
pergi bersama masa 
yang tinggal kini hanya kelukaan 
kelukaan yang tak dapat aku lupakan
Hancur hatiku
Telah kau sakiti perasaanku
berulang kali

Biarkan aku pergi
Jangan kau tanyakan aku lagi
biarkan aku sendiri tanpa cintamu yang palsu itu
aku akan bertemu dengan kebahagiaan aku nanti
Ku yakin ini yang terbaik
untuk kau dan diriku

Biarkan berlalu
jangan dikenang lagi peristiwa itu
namun,
Rasa cinta ini di hati
Ku tak bisa tuk menahan
Aku luka di sini
kerna hakikatnya rasa hati ini masih tersisa 
rasa sayang padamu :)

No comments:

Post a Comment