Tuesday 9 April 2013

Bila Aku Rindu


alahai.. apa ada pada rindu ?? hehe
xtahu laa.. haha
tapi yang pasti semua orang mempunyai perasaan rindu ??kan-3??

emm.. akuy rindu sangat dia.. tapi aku xtao la dye rindu aku ke x.. :)
dia memg ego.. xpenah nak cakap dia rindu aku.. hehe
emm.. dia sekarang dah makin jauh ngan aku..
xpe laa.. yang aku pikir, dia bahagia.. tu dah cukup untuk aku..
untuk ape hidup bersama lau xdea kebahagiaan kan ??
ehh aku cakap pasal rindu,, dah lari point dah.. hahaha

emm.. bila aku rindu.. aku diam jea.. tengok jea fon.. kejap-2 bukak fon..
xdea pon dia nak send msej or call aku.. makaiii.. sedih sangat-2 asea..
tapi nak buat macam mane ?? dia xrindu aku.. haha
tengok jea pic dia hari-2 and tao ingatkan dia baik-2 jea..
aku xnak dia tahu yang aku rindu dia sangat-2.. emm.. ego ehh ??

paling aku xsuka ngn perangai aku.. lau aku tol-2 teringat dia.. akuy suka uat dia marah.. haha
jahat kan aku.. pastu mula laa.. nak cari gaduh.. tuy la aku.. yang penting.. akuy just rindu dia jeaa.. dia je yang aku ada.. aku kenal sayang aku.. :)




No comments:

Post a Comment