Tuesday 9 April 2013

Terima Kasih Cinta



kerana cinta aku mengenali siapa dia..
terima kasih cinta kerana kau telah banyak mengajarku erti kehidupan..
mangajar aku erti bahagia..
mengajar aku erti sedih..
mengajar aku ertinya duka..
mengajar aku ertinya rindu..
mengajar aku ertinya kesetiaan.. 
and all.. :)

terima kasih yang tak terhingga jua kepada dia yang banyak mengajar aku erti kehidupan..
terutamanya kehudupan yang bahagia dan kesetiaan.. :)
terima kasih sayang..
hinggakan ke hari ini, aku xkan pernah melupakan saat-2 kita bersama.. 
menempuh onak duri bersama..
hehee.. tapi dulu.. sekarang dah xdea dah semua tu.. yang ada hanya kelukaan..
namun aku redha.. mungkin tu semua sudah ketentuan Ilahi buat kita..
siapalah aku untuk menyalahkan mu di atas apa yang terjadi antara kita..
terima kasih sayang..
mengajar aku tentang kebencian..
mengajar aku tentang kesakitan..
mengajar aku tentang SEGALA nya.. !
terima kasih :)




No comments:

Post a Comment