Monday 18 March 2013

Buat Sahabatku







Tiada kenangan yang dapat aku beri, telah lama aku lontarkan jauh dari sisi.. kenangan pahit itu akan aku simpan hingga ke nafas terakhir aku.. :)

andainya persahabatan ini telah aku cemari, ingin sekali aku menyusun sepuluh jari, agar dapat penganpunan dari yang pengampun.. moga-2 tenang hatiku.. :)

dulu.. pahit manis kita kongsi bersama.. kau sentiasa disisiku, menemani di saat ku susah mahupun senang.. kita tempuhi liku-liku kehidupan bersama.. tapi kenapa kau sanggup mengkhianati aku.. kau menjadi duri dalam daging.. rupanya bertahun2 aku dipersendakan dan diperbodohkan oleh engkau yang ku panggil SAHABAT.. sanggup nya kau merampas segala kebahagiaanku.. dalam diam kau mengkhianatiku..

terima kasih sahabat.. kerana kau berjaya memutuskan persahabatan kita demi DIA.. buat dirimu yang kugelar sahabat, moga suatu hari nanti kau depertemukan dengan kebahagiaan yang selama ini kau cari.. terima kasih kerana kau sanggup mengkhianati sahabatmu dan sanggup bahagia diatas penderitaan sahabatmu sendiri.. :)

No comments:

Post a Comment