Saturday 30 March 2013

Hari-hari Tanpa cinta


sunyi sangat aku rasa hari nie.. orang yang aku sayang dah makin menjauh,,
aku terpaksa terima tuy semua dengan penuh keikhlasan..
aku paham and aku try tuk memahami.. lao pon dia xpenah nak paham aku..
xpe la kan.. aku yang mengalah..
emm.. sedih sangat rasanya.. baru aku tahu, memang sakit apabila kita dilupakan oleh orang yang kita sayang..
rasa macam dunia nie kejam sangat.. !
aku cuba tuk bersabar dan bersabar,, walaupun kadang-2 aku kalah dengan perasaan tu..
aku just manusia biasa yang punya perasaan.. siapalah aku nak tolak keinginan DIA.. emm..
semakin hari aku rasa cinta tu makin jauh dari kehidupan aku..
makin hari cinta tu makin pudar ditelan waktu..
makin hari aku rasa aku dilupakan..
makin hari aku rasa aku makin ditinggalkan..
emm.. apa yang harus aku lakukan lagi ?? sampai bila aku harus rasa begini ??
bantulah aku untuk ungkapkan semuanya yaAllah..
sesungguhnya aku penat dengan semua nie..
begitu banyak persoalan yang bermain di benak ku ini.. argggg ! seharusnya aku xyah nk layan perasaan aku nie.. dah makin menjadi-2.. :(

No comments:

Post a Comment