Saturday 30 March 2013

Simpulan Bahasa


just nak kongsi ngan korang-2  semua.. 
hari nie,, kitaorang attend kelas bahasa Dalam Multimedia..
kitaorang diberikan tugas untuk melakonkan watak yang membawa maksud kepada simpulan bahasa..
yang nak jadi cerita.. masa diberikan 1jam setengah.. kelam kabut dibuatnya..
nak kena present bagai.. adoi..
tapi best.. semua orang menjerit-2.. sakit telinga and anak tekak dibuatnya.. hahaha

ok.. nie simpulan bahasa naik darah.. hahaha.. dah tak tahu macam mana nak gayakannya.. aku rasa ok la tu kn ?? :)

ok.. nie korang boleh teka tak apa ??? tu la saya punya puteri lilin.. hahaha entah apa-2..
ngada-2 puteri nie.. nak suh kipaskan.. maklum la.. tak bolea kena panas.. :)

nie pulak.. kera sumbang.. aku lah yang jadi keranya.. nasib baik diterima.. hahaha
takpe la.. 

sebenarnya.. simpulan bahasa nie ade 25 watak.. tapi aku publish dekat sini, just tu la ekk..
ok laa..kelas nie memg aku rasa tenang jea.. rilexxx.. ehem-2.. rilexx lg..ok lahh..sampai sini je lahh..
 bubyee..

No comments:

Post a Comment