Friday 15 March 2013

wedding sepupu :)

nie.. aku punya sepupu-2 dan yang pakai baju biru tuh, aku punya adik.. dari kiri ( kak Le, aku, Hayat, dirah, Jura, Abe lik )..

haaa sepupu aku nie gatal.. kawin muda.. umor baru jea 23, dah nak kawin.. hahaha ( padahal aku jeless )



ok.. ni la dia pengantin kita.. sama padan kan?? hehe..tengokla sepupu sape.. semoga berkekalan lah ye korang.. ok.. nk perkenalkan sepupu kiter nih.. sepupu laki aku tuh, asal kg aku laa.. Pasir puteh.. dia kerja di Singapura and tinggal d Johor.. sepupu baru aku pulok..asal orang Kota Bharu.. ok.. tu jelah aku nk cite.. hehe..




ok.. nih geng-2 kiteorang.. yamg muda-2 berebut nk duduk depan.. haha.. :)

sepupu-2 semua pakat kawin blako.. aku bila pulok? tngok orang naik pelamin,, aii, jeless weaa.. sape xnak kawin?? haha gatal betoll bunyi nye.. :) tu je lah aku nak cite pasal wedding nihh..

No comments:

Post a Comment